nedjelja, 19. travnja 2015.

Room decor


Bok svima!
Kako ste? Ja se smrzavam mada je u stanu oko 23 celzijusa i gledam po stoti put seriju Što je muškarac bez brkova na HRT1.
Cijelu uvodnu špicu znam na pamet i u zadnje vrijeme mi se stanlno vrti po glavi onaj stih 
"Pišem pismo tinta mi se proli" i nemogu ga izbacit iz glave.
No,da vas više ne zamaram tim svojim glupostima i da se i vama ne počne po glavi motati ovaj stih (koji vjerujte mi,nećete tako lako moći izbaciti iz glave) krenimo na post.
A,radi se o room decoru. Ja jednostavno obožavam uređivati svoju sobu i izrađivati svakakve stvarčice kako bih svoju malu oazu (tako inače zovem svoju sobu) učinila što ljepšom.
Ovaj post je trebao ići ranije ali jednostavno nisam imala vremena pisati i to sve zbog jednog razloga,a to je škola. Znam da mi to nije najbolja isprika jer svi idemo u školu i svi moramo učiti ali ja sam prošli tjedan imala 4 ispita,jer profesori nemaju razumijevanja za nas tako da sam bila u totalnoj gužvi.Da vas više ne zamaram krenimo na post!


DIY-evi su jednostavni i sviđaju mi se i vjerovatno ću napraviti neki.Pa ako budu uspješni svakako ću postaviti sliku na blog.
Drugi DIY je prejednostavan i sigurno ću ga praviti.

Sve što će vam trebati je:
1.Posudica(teglica)
2.Ljepilo
3.Čipka

Na teglice zaljepite čipku.Možete prekriti cijelu ili samo neke dijelove posudice čipkom.Pričekate da se osuši i u posudicu stavite biljku.Meni je osobno najljepše kada se u posudici nalazi mali kaktus,ali možete staviti i drugo cvijeće ako želite.


Ovaj način organiziranja radnog stola sam i sama napravila i jako je korisno.Moj radni stol za nekoliko dana bude prekriven papirima,knjigama i raznim priborom,tako da mi je ovo puno pomoglo i svakako preporučam.
I za kraj vam donosim prekjut način kako možete urediti svoje noktiće.

To bi bilo to od mene za sada.Nadam se da vam se post sviđa i da će te probati bar jedan DIY.
XOXO,Ella


2 komentara:

  1. Mislim da ti je blog super! Samo tako nastavi pisati! Jedan savjet: pisi malo cesce i mislim da ti je uspjeh zagarantiran! Mislim da ces uspijeti i promovirat cu tvoj blog na drugima!

    Beta♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala! Stvarno mi to puno znači.♥♥♥♥

      Izbriši