utorak, 7. travnja 2015.

Star report



Bok svima!
Skoro cijeli dan sam gledala Entertainment (program na MaxTV-u) i odlučila sam pisati o slavnima.
Svaki tjedan pisat ću jedan Star report.Ne želim praviti nikakve rasporede jer većinu vremena
ne pratim raspored koji sam napravila ili zaboravim da ga imam(Weirdo).
Za današnji post izabrala sam
.
.
.
Lily Collins

Lily Jane Collins je 26-godišnja glumica i manekenka iz Engleske.
Svoju je karjeru započela kad su joj bile samo dvije godine u BBC-evoj seriji Growing Pains.
Kao tinejdžerica napisala je članak za britanski magazin Ellie Girl,a još je pisala i za magazine poput
Seventeen,Teen Vogue i Los Angeles Time magazin.
Najpoznatija je po svojim ulogama u filmu The Blind Side(2009),Abduction(2011) 
i Miror Miror(2012).Također je glumila Clary Fray u filmu The Mortal Instruments:City of bones(2013) koji je najpoznatiji roman Cassandre Clare.Film možete pogledati ovdje
Njena najnovija uloga u kojoj je zablistala je u filmu Love,Rosie (koji obožavam) gdje glumi mladu Rosie Dunne koja se zaljubi u svoga najboljeg prijatelja Alexsa Stewarta.Da vam sve ne otkrijem film možete pogledati ovdje
Vjerujte mi zaljubit ćete se u film.Do sada ja sam ga gledala 4 puta i mislim da ću ga još gledati.
Pa,to bi bilo to za ovaj post.Ako želite znati još nešto o Lily možete saznati klikom ovdje

Nadam se da vam je se post svidio.
O kome želite da pišem u sljedećem Star reportu?
XOXO,Ella

Nema komentara:

Objavi komentar