četvrtak, 23. travnja 2015.

Outfits



Bok svima!!
Kako ste mi? Ja sam iskreno super i imam toliko ideja za blog i stvari o kojima ću pisati tako da svašta možete očekivati u narednih nekoliko dana.
Za današnji post ću pričati o outfitima za proljeće i ocjenjivat ću ih.

Outifit 1.
Prvi outfit je ovaj sivo-crni i on je više za hladnije dane jer nismo baš u Kaliforniji.Meni je jednostavno prekjut.
  Ocjena 10/10

Outfit 2.
Drugi outfit je više street style i meni se sviđa.Također ovo može biti svakodnevni outfit.
Ocjena 10/10

Outfit 3.
I za kraj odabrala sam ovaj outfit za vruće proljetne dane jer ponekad u Zagrebu bude tako vruće da se osjećate kao da je sredina ljeta.Outfit je vrlo jednostavan i sviđa mi se.
Ocjena 10/10

To bi bilo to za danas.Također htjela bih se zahvaliti svima koji posjećuju ovaj blog i komentiraju postove jer mi to stvarno puno znači. ♥♥
Nadam se da vam se post sviđa,a moja pitanja za vas su:
 Koji vam je najljepši outfit?
 Kakvu vrstu outfita biste željeli vidjeti u sljedećem postu?

XOXO,Ella

2 komentara:

  1. Ovo rade mnogi blogovi, i svida mi se. Jedino da nedajes ocijenu outfitima nego da ih radis kao prjedloge za odredenu priliku , npr. Rodendan( to mi treba pa zato ) ugl imam jedno pitanjce- mozes li nap post o tome sto napraviti nekome za rodendan a da nije preskupo- inace curica koja slavi rod ima 9 god hvala:-*

    Betaa♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti na puno na prijedlogu i da svakako ću napisati post :*

    OdgovoriIzbriši