utorak, 9. lipnja 2015.

Let's talk about brands


Bok svima!!
Kao prvo htjela bih se ispričati zato što duže vrijeme nisam pisala i malo sam zapustila blog,ali
samo nakratko jer sam opet tu i imam jako puno ideja i jedva čekam da sve provedem u djelo i da vidite o čemu pričam već neko vrijeme.
Pa,razlog zašto nisam pisala već neko vrijeme je zato što sam se družila sa svoje dvije BFF i u ovih nekoliko dana smo doslovno obišle cijeli Zagreb.Druženje sa najboljim prijateljicama ovih tjedana
mi je bilo jako važno jer jedna od njih ide u Njemačku preko ljetnih praznika,a ja pak idem baki
na more tako da se gotovo cijelo ljeto ne ćemo vidjeti.
Kao što vidite u naslovu na blogu imamo još jednu rubriku u kojoj ćemo pričati o brendovima tj. markama.
Za današnji posta sam izabrala
.
.
.
(neizvjesnost ubija,jel' da?)
.
.
.
.
.
.
Starbucks
(Starbucks-ov logo.Logo prikazuje sirenu s dva repa.)

Starbucks je poznata američka kavana,osnovana u Seattleu u Washingtonu.
Starbucks je najveća kavana u svijetu koju slijedi Costa Coffe,s 21.536 dućana u 64 zemlje od kojih se 12.218 nalazi u Americi, 1.716 u Kini, 1.330 u Kanadi, 1.079 u Japanu i 808 u Ujedinjenom Kraljevstvu.
Starbucks nudi tople i hladne napitke,kave cijelog zrna,microground instatnt kave,čajeve s cijelim listovima,kolače i grickalice.Većina trgovina nudi zapakiranu hranu,tople i hladne sendviče i predmete kao što su šalice i čaše.
Nakon 4:00 sata poslijepodne Starbucks također nudi i razna piva.
Također u Starbucksu će te naići i na sladolede.

Kroz godine Starbucks-ov logo je se mijenjao kako bi napokon izgledao kao što danas izgleda(?).

Također Starbucksov logo u Saudijskoj Arabiji je malo drugačiji jer stanovnici orginalni Starbucksov logo smatraju neprikladnim jer se na slici nalazi žena koja previše otkriva svoje tijelo stoga izgleda ovako:

Osim po kavi,Starbucks je također poznat po tome što napišu tvoje ime krivo.Pokazat ću vam nekoliko primjera.
Trebalo bi pisati Ellen umjesto Alien što znači izvanzemaljac.

 Missle-Michelle

Air Inn-Erin


Morgun-Morgan

Nemo-Emma

Ali naravno,Starbucks ima objašnjenje zašto to čini.


Starbucks još nije našao svoje mjesto u Hrvatskoj zbog našeg načina pijenja kave pod kojim mislim na sjedenje satima u kafiću i pijuckanje jednoteiste kave.
Za kraj naučit ću vas kako napraviti 3 različita frapuccina koja su savršena za vruće ljetne dane.

Jako je jednostavno i nadam se da će te probati.To bi bilo za ovaj post.
P.S.Za prošli mjesec tj.travanj nisam pisala April favourites ali ako želite mogu napisati.
Je li vam se post svidio?Što mislite o novoj rubrici?Jeste li ikada probali Starbucks kave?
XOXO,Ella

2 komentara:

  1. Jesam probala i izgleda da sam srecnica, posto mi nisu napisali ime krivo. :D Inace, jednoj devojci iz Koreje su u Pragu umesto njenog imena napisali psovku (koja zvuci potpuno drugacije, ne lici na njeno ime). :/

    Post je jako zanimljiv i ta frapuccina moram probati!

    Inace, gore ti umesto Beauty pise Bauty, ne znam, jesi li znala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se post sviđa.
      Tek sam sada primjetila da sam umjesto beauty napisala bauty i puno ti hvala što si mi rekla za to,ali uskoro ću mijenjati izgled bloga tako da nema veze.<3 <3

      Izbriši