četvrtak, 2. travnja 2015.

Dobrodošli na blog!




Bok!

Ja sam Danielle (Danijela),ali me možete zvati Ella.
Imam 14 godina i dolazim iz Zagreba.
Volim čiati i pisati. Pisanje je nešto što me oslobađa i tu iskazujem sve svoje emocije,
želje i sve ono što volim i što me ispirira,daje mi snagu da nastavim dalje ma koliko teško bilo.
Najdraža knjiga mi je Greška u našim zvijezdama koju je napisao 
John Green,a trenutno najdraža pjesma koja mi je doslovno ušla u uho i koju stalno 
pjevuckam je Style od Taylor Swift.
Jučer sam gledala nešto na Vine-u i pronašla sam jedan vine na pjesmu Style.
Neznam zašto ali meni je presmiješan  :)
Ako želite pogledati vine kliknite ovdje

To bi bilo to za ovaj post.Ako imate pitanja slobodno pitajte u komentarima.
XOXO,Ella

2 komentara:

  1. Izgled bloga je prekrasan! *-*

    OdgovoriIzbriši
  2. Slažem se,vine je presmiješan.Odlično ti ide samo tako nastavi.Ako imaš vine možeš li mi dati link da te dodam?

    OdgovoriIzbriši