četvrtak, 23. travnja 2015.

Zabavni kviz


 Hello!!
Gledala sam neke videe na Youtube i naišla sam na jedan zanimljiv pa sam ga odlučila podijeliti s vama.Kao što piše u naslovu radi se o kvizu u kojem možete saznati gdje bi ste na zemlji trebali živjeti,a sve što trebate učiniti je pripremiti list papira i olovku i odgovoriti na 10 pitanja.


Svoje bodove možete zbrojiti ovdje
Prema ovom kvizu ja bih tebala živjeti negdje u Sjevernoj Americi što mi se sviđa.
 Svoje odgovore napišite dolje u komentarima i svakako bih ih željela pročitati.
 Nadam se da vam je se post svidio.
Sviđa li vam se kviz?
Kakav kviz biste željeli vidjeti sljedeći put?
XOXO,Ella

Broj komentara: 5:

  1. Ispalo mi je oceania :P

    Beta♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni isto ispalo u S. Americi... ja bih L.A. u Kaliforniju ;)...

    http://creativelifebyme.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post. Nisam probala ali ću definitivno probati! Ja sam nedavno otvorila blog, pa ako te zanima zbog suradnje: fashion-hrvatska.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši