petak, 22. svibnja 2015.

Rezultati ankete


Bok svima!!
(iskreno ne znam zašto sam stavila ovaj gif *-*)

Kao što vidite u naslovu donosim vam rezultate ankete.

Pa evo,ovako je izgledala anketa i rezultati nisu bili nikakva tajna.
Znači bila su tri glasa i sva tri su za to da se blog ne zatvori.Hvala svima koji su glasali.
Jakoo mi je drago što su glasovi bili pozitivni i što neću prekiniti svoje pisanje.
Ovih 10 dana (koliko je anketa trajala) nisam provjeravala blog i bila sam u toolikoj neizvjesnosti ali,kad sam napokom pogledala blog sa svojim medom u krilu pao mi je kamen sa srca.
Ne,nemote misliti da imam pravog medu jer nemam nego su mi moje dvije BFF poklonile ogrooomnog plišanog medvjedića i sad ja fangirlam (neznam jesam li dobro napisala) po cijelom stanu.Znači presretna sam i ozbiljno mu planiram dati ime ali nisam se sjetila nekog dobrog imena pa,ako znate neko dobro ime slobodno napišite u komentarima.

Na internetu sam tražila slike nekih medvjedića kako bih vam što više dočarala kako izgleda i naišla sam na ovoga.Znači indetičan je!
Pa,to bi bilo to od mene za danas.
XOXO,Ella

3 komentara:

  1. Ja znam zašto si stavila gif! :D MINIONIIIIII♥♥♥♥
    I veoma mi je drago što ne odustaješ od bloga :)
    I imaš divne BFF, pozdravi ih!♥

    pametnodete.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako mi je drago da nisi odustala od toga da nastavis pisati blog! :)

    LanaZara

    OdgovoriIzbriši