subota, 25. travnja 2015.

Birthday party presents,outfit ideas + hair and makeup


Bok svima!
Kad sam ušla na blog vidjela sam Betin komentar što me je jako razveselilo i Beta hvala ti što komentiraš stvarno mi puno znači.

Pa odlučila napisati post o tome.Kao što ste mogli pročitati u naslovu radi se o rođendanskim poklonima,outfitima i još mnogo toga pa,krenimo!


Ovo sam ja ne samo na mom rođendanu nego na bilo kojoj proslavi.Kod mene su torte uvijek na "Must have" listi i jednostavno ne postoji torta koju ja ne volim tako da u većini slučajeva izgledam ovako:
 






Vjerovatno sam vam već dosadila s gifovima tako da više neću duljiti nego ću vam pokazati kako možete napraviti jednostavne i ljepe poklone.
Beti treba poklon za curicu od 9 godina pa ćete u ovom postu doznati što možete pokloniti mališanima,a da im se svidi jer znamo da mala djeca često mogu biti zahtjevna.
Iskreno ovo je bio izazov za mene jer ja većinom kupim poklon za tako malu djecu.

-Ako želite pokloniti nešto posebno ujedno ono što ta osoba želi najbolje vam je pomalo ispitivati što želi i ako uspijete saznati to kupite ali vas ne smiju otkriti.Ja sam to isto učinila kad je bio rođendan od moje male rodice (sestrične).Cijeli tjedan sam se igrala detektiva kako bih na kraju saznala da želi veeliku Dorina čokoladu od lješnjaka.
-Ali ako ipak želite igrati na sigurnu kartu onda idete kupovati to što ste digurni da ta osoba voli npr. djevojčica voli lutke i stalno se igra s njima onda idete s tim.
Isto tako možete pokloniti onaj set za pravljenje narukvica ili pak neku društvenu igru za manju djecu

Eh sad,ako želite sami nešto napraviti to će biti teže i možda čak i malo skuplje nego da pravite nekom od npr. 14 godina.Ja sam pronašla neke poklone koje možete napraviti.
Ako ste vješti u pravljenu manjih stvari uspjet ćete napraviti ovu preslatku lutkicu.
Mislim da većinu stvari već imate doma.Kliknite ovdje kako biste saznali kako napraviti tijelo za lutkicu.

Kutija sa slatkišima je savršen poklon za nekoga tko voli slatkiše.Također možete unutra staviti i neku malu igračku kao što su one mini Hello Kitty.Ako ne želite gledati cijeli vide nego samo gdje je kutija sa slatkišima premotajte video na 4:46.

To bi bilo to od poklona koji su jednostavni za napraviti i ne preskupi.Na rođendanima i različitim proslavama svi želimo zablistati tako da sam vam pripremila nešto o tome.
Počet će mo s outfitima.



Ova četiri outfita su mi jednostavno preslatka i već sam nosila nešto slično trećem outfitu.
Posljednji outfit nije samo majica nego je to onaj kombinezon samo kratki.Kratke kombinezone možete pronaći u H&M i New Yorkeru.

U ovom videu imate 7 različitih outfita s istim tenisicama što je meni predobro.Vi ne morate kombinirati odjeću kao na videu već možete nešto slično.Ja često gledam slike različitih outfita samo kako bih našla inspiraciju i onda kreiram outfite prema svom stilu.

Ovaj način uvijanja kose preko noći je jako jednostavan i ja svoju kosu uvijam tako i kovrče budu jako lijepe.Frizura će vam izdržati cijeli dan samo ne zaboraviti koristiti sprej za kosu.


Zar nije super koliko različitih frizura možete napraviti od pletenice!?
Ja često nosim ovakve frizure i sve što vam treba je malo vježbe.

Ako se šminkate našla sam nekoliko videa po kojima se možete našminkati jer nije prezahtjevno i pretjerano.

O ovom videu imate cijeli paket.Pritom mislim na kosu,šminku i outfit.
Nije pretjerano i sve je lijepo iskombinirano.

Ovaj look je nude i meni se sviđa.Vi ne morate koristiti umjetne trepavice ako ne želite.

To bi bilo to od mene.Nadam se da vam se post sviđa i da sam vam pomogla.
Ako vas nešto zanima slobodno pitajte u komentarima.
XOXO,Ella





2 komentara:

  1. Hvala tipuuuno:-) mislim da cu obuci onaj 3.outfit jer imam nesto slicno a i hvala sto si ke podsjetila za masnicu:-*. Ovu kutiju s bonbonima definititvnoo radim a za lutkicu cemo vidjet ako uspije hh... ugl puno hala sto si napravila post i to u pravo vrijeme! Puno si pomogla!!!

    Beta<3

    OdgovoriIzbriši